İntikam Benim Türkçe Dublaj izle

İntikam Benim Türkçe Dublaj izle filmi 28/12/2015 19:51'de yayınlanmıştır. 2013 Amerikada yapımı son bulan Dead Man Down - İntikam Benim Türkçe Dublaj izle meniz için sitemize eklenmiştir. İntikam Benim filmini sitemizin bu kısmından 720p olarak izleyebilirsiniz. Victor New York'da fark edilmeden yaşayan bir infazcıdır. Karısı ve kızı patronu nedeniyle ölmüştür. Karısının ve kızının intikamını alacağını zamanı beklerken, yüzünün yarısı yaralanmış bir kadının kendisini takip ettiğini fark eder. Kadının ağzını arayan Victor, adı Beatrice olan intikam için Victor'dan yardım istediğini anlar. Beatrice'de Victor'un patronundan intikam almak istemektedir. İntikam duygusu ikiliyi birbirlerine daha da yakınlaştırır ve aralarında güçlü bir çekim oluşur. Şimdi Victor ve Beatrice ortak düşmanlarından intikam almak için sıra dışı bir plan yapmak zorundadırlar. İntikam Benim Türkçe Dublaj izle filmi hakkında detaylı bilgiye İntikam Benim Türkçe Dublaj izle adresinden ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder