Koyverdin Gittin Beni Full izle

Koyverdin Gittin Beni Full izle filminin türü Yerli Dram , Yerli Duygusal Koy Verdin Gittin Beni Filmi, Axel Oğuz adındaki iki arada bir derede kalmış genç bir delikanlıdır. Baba Karadenizli, ana Bavyeralı. Biraz Alman biraz da Türk. Münih'te yaşıyor. Müzik Yüksek Okulu son sınıfında okuyor. Ana tarafı hiç yok denecek az, çoğu ölmüş. Baba tarafını hemen hemen hiç bilmiyor. Bildikleri, babası askerden sonra ana-babasını bırakıp Almanya'ya işçi olarak gelmiş. Geride kalanlarla küs. Koyverdin Gittin Beni Halil Ergün (Cafer Reis) kendisini terk edip Almanya'ya giden oğluna küs bir babayı (Cafer Reis) canlandırırken, eşinin ölümünün ardından kendisini doğaya ve ibadete veriyor. Almanya'dan torunu (Doruk Özdemir) gelince hayatı bir anda değişiyor. Burçin Abdullah (Fidan) ve Doruk Özdemir'in (Aksel) büyük aşk yaşadığı filmde, Halil Ergün tekneyle denize açılan balıkçı Cafer Reis'i oynarken, eşinin vefatıyla kendisini ibadete veren bir dedeyi oynuyor. Usta sanatçı namaz kılıp tes pih... filmi izlemek için Koyverdin Gittin Beni Full izle ziyaret edebilirsiniz

Yorum Gönder