Ben-Hur Türkçe Dublaj izle

Ben-Hur Türkçe Dublaj izle Ben-Hur Türkçe Dublaj izle filmi 23/09/2016 23:52'de yayınlanmıştır. 1959 yılında ilk kez sinemaya uyarlanarak izleyiciye sunulan Ben-Hur ünlü romandan aktarılmıştı ve sinema tarihinin en iyi eserlerinden biri olarak milyonlarca kişinin hayranlığını elde etmişti. Aradan geçen uzun senelerin arkasından 2016 yılının 26 Şubat günü Türkiye'de gösterime girecek olan Ben-Hur Timur Bekmambetov tarafından yönetilmiş ve Lew Wallace'ın kendi kitabından tekrar beyaz perdeye uyarlanmıştır. Filmin oyuncu kadrosu ise çok sağlam bir şekilde karşımıza çıkıyor. Ayelet Zurer, Sofia Black-D'Elia, Morgan Freeman ve Türk oyuncu olarak Haluk Bilginer'de kadroda yer alıyor. Judah Ben-Hur (Jack Huston) soylu bir Yahudi ailesinden gelmektedir. Roma kökenli üvey kardeşi Messala (Toby Kebbell) ile çok yakın olan Ben-Hur'un hayatı, Romalılar'ın Kudüs'ü işgaliyle alt üst olur. Önemli bir Roma subayı olmuş olan Messala'nın ihanetiyle kürek cezasına mahkum edilen Ben-Hur, yıllar sonra Roma'ya intikam iç in gelecek,... Ben-Hur Türkçe Dublaj izle filmi hakkında detaylı bilgiye Ben-Hur Türkçe Dublaj izle adresinden ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder