Geniş Aile Yapıştır Full izle

Geniş Aile Yapıştır Full izle filminin türü Yerli Komedi Bir zamanların popüler dizisi olan Geniş Aile yine muhteşem oyuncu kadrosu ile sizleri kahkahaya boğacak. Geniş Aile Yapıştır filmin de ki Ulviyi özlediğinizi biliyoruz :). Film hakkında izlemek isteyenler için bir kaç izleyici yorumu paylaşalım. İzleyici yorumu : Nihayet gidebildim zaten filmin sıkı takipçisiydim şahsen ben beğendim güldüm yani.Bel altı yerler çok vardı +13 tü gittiğim sinemada. Özellikle ulvi'ye çok güldüm çok tempo olmasada güzel olmuş beğendim hatta gülmekten gözlerimin yaşardığı yerler oldu.Ama zekai daha fazla yer alsaydı daha güzel olurdu yağmur tanrısevsi'nin oyunculuğunu pek beğenmedim sonunda devam filmi olacak gibi bitti. Puanım: 8.6 Sizlerinde değerli yorumlarınızı Geniş Aile Yapıştır filmine bekliyoruz. filmi izlemek için Geniş Aile Yapıştır Full izle ziyaret edebilirsiniz

Yorum Gönder