Hayatım Yalan Türkçe Dublaj izle

Hayatım Yalan Türkçe Dublaj izle filminin türü Aşk , Komedi , Romantik , Türkçe dublaj 2011 Amerika yapımı 114 dakikalık Just Go With it filmi - Hayatım Yalan Türkçe Dublaj izle meniz için sitemizin bu kısmına eklenmiştir. Hayatım Yalan filmini sitemizin bu kısmından 720p olarak izleyebilirsiniz. Danny McGabe bir estetik cerrahtır. Kadınları etkilemenin ve onlardan kolayca kurtulmanın pratik bir yolunu bulmuştur. Evli olmamasına rağmen evli fakat kötü bir evliliği olduğu yalanını söylemektedir. Bu yalan sayesinde pek çok kadını etkilemiş ve bir o kadar da kurtulmuştur. Fakat bir gün karşısına çıkan genç ve güzel bir öğretmen olan Palmer, Danny'nin aklını başından almış ve ona tüm bu yalanları unutturmuştur. Bir gün Danny cebinde yüzükle Palmer'e yakalanır. Danny mecburen Palmer'e daha önce evli olduğunu ama boşandığını söyler. Bu durumda Danny'nin eski bir eşi olması gereklidir ve bu konuda yardımına asistanı Katherine koşar. İş yerinde ki çocuklarında olaya dahil olmasıyla tüm bu işler içinde n... filmi izlemek için Hayatım Yalan Türkçe Dublaj izle ziyaret edebilirsiniz

Yorum Gönder