Marslılar, Annem ve Ben Türkçe Dublaj izle

Marslılar, Annem ve Ben Türkçe Dublaj izle filmi 19/12/2015 12:09'de yayınlanmıştır. 2011 Amerika Birleşik Devletleri yapımı olan Mars Needs Moms! - Marslılar, Annem ve Ben Türkçe Dublaj izle meniz için sitemize eklenmiştir. Mars Needs Moms! - Marslılar, Annem ve Ben filmini bu kısımdan 720p Full Hd izleyebilirsiniz. Milo, oldukça yaramaz ve huysuz bir çocuktur. Babası işlerinden dolayı eve pek vakit ayıramıyor o da tüm vaktini annesiyle birlikte evde geçiriyordur. Ancak son zamanlarda Milo annesini bir hayli üzmüştür. Ve bir gece hayal bile edemeyeceği bir şey olur. Annesi Marslılar tarafından kaçırılmıştır. Son anda uzay gemisine yetişen Milo, artık uzayda yalnızdır. Annesini bulup kurtarmak için heyecan dolu bir maceraya atılacaktır. Marslılar, Annem ve Ben Türkçe Dublaj izle filmi hakkında detaylı bilgiye Marslılar, Annem ve Ben Türkçe Dublaj izle adresinden ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder